Шановні
замовники!
Ви
маєте можливість підключитись до
сервісних послуг
Кабінет
замовника та Кабінет замовника з ЕЦП
З метою виконання вимог Закону
України «Про здійснення державних закупівель»(№ 1197-VII), наказу Міністерства
економіки України від 25.06.2014р. №743 та спрощення
процесів оприлюднення інформації про державні закупівлі, починаючи з 20.06.2014 ДП «Зовнішторгвидав України»
запроваджено подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог
Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) та Закону
України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської
діяльності» за допомогою платних сервісних послуг Кабінет замовника та Кабінет
замовника з ЕЦП (інформаційний лист Мінекономрозвитку
щодо надання платних сервісів).
1. Сервісна послуга Кабінет замовника дає замовнику
можливість:
- подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її
оприлюднення на веб-порталі;
- користуватись зручним інтерфейсом сервісу для
підготовки та редагування інформації, що підлягає оприлюдненню;
- користуватись додатковим сервісом ДП «Зовнішторгвидав України» - оприлюднення інформації у терміновому
порядку;
-
зберігання всіх документів, які були надіслані в
електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі
ДП «Зовнішторгвидав України».
Ця
сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для
укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та
підписати два його примірника і надіслати їх на поштову адресу підприємства.
Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата – 90
грн.
2.
Сервісна послуга Кабінет замовника з
електронно-цифровим підписом. Цей спосіб дає замовнику можливість:
-
подавати всю інформацію, що визначена Законом, у вигляді електронних документів
для її оприлюднення на веб-порталі без
надання оригіналів цієї інформації у письмовій формі;
-
здійснювати перегляд та внесення змін у сформований
електронний документ до подання на
веб-портал (режим чернетки);
- користуватись додатковим сервісом ДП «Зовнішторгвидав України» - оприлюднення інформації у терміновому
порядку;
-
зберігання всіх документів, які були надіслані в
електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі
ДП «Зовнішторгвидав України».
Ця
сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору.
Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та
підписати два його примірника і надіслати їх на поштову адресу підприємства.
Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата –
225 грн.
Звертаємо увагу! Для користування
сервісною послугою Кабінет замовника з
електронно-цифровим підписом замовнику необхідно отримати електронний
підпис та електронну печатку. Довідки щодо їх отримання:
Акредитований центр сертифікації ключів Державної фіскальної служби
Телефон: (044)
284-00-10
Сайт: http://acskidd.gov.ua/contacts
Аккредитований центр сертифікації ключів «Ключові системи»
Телефон: (044) 281-42-69
Сайт: www.ksystems.com.ua
Аккредитований
центр сертифікації ключів Державного підприємства «Українські спеціальні
системи»
Телефон: (044) 481-49-63
Сайт: http://csk.uss.gov.ua/
Аккредитований
центр сертифікації ключів Державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України
Телефон: (044) 206-71-94, (044) 206-71-59
Сайт: http://ca.informjust.ua//
Також Ви маєте можливість подавати документи для
оприлюднення за допомогою безоплатного Веб-сервісу замовника (детально можна ознайомитись тут).
КОНТАКТИ:
з питань отримання доступу до «Кабінету
замовника», «Кабінету замовника з ЕЦП»
за тел.: (044) 281-42-86
(багатоканальний)
Питання пов'язані з використанням електронно цифрового підпису:
тел.: (044) 233-60-78
|