Шановні замовники!
Користувачами веб-порталу є:
замовники закупівель (розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлі за державні кошти в порядку, визначеному Законом України «Про здійснення
державних закупівель»);
потенційні учасники торгів, які отримують доступ до інформації про закупівлі шляхом реєстрації на веб-порталі та є користувачами послуг веб-порталу.
Якщо Ви - потенційний учасник торгів та бажаєте стати користувачем веб-порталу, Ви можете
зареєструватися в режимі on-line. Реєстрація надає можливість пошуку інформації про
закупівлі. Реєстрація - безкоштовна.
Реєстрація замовників здійснюється відповідно до пункту 3 Порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу "Державні закупівлі" у редакції наказу від 29.02.2016 №17
Ви маєте можливість обрати зручний для себе спосіб реєстрації та обслуговування на офіційному порталі державних закупівель:
Можливості
|
Веб-сервіс
|
Кабінет замовника
|
Кабінет замовника
з електронно-цифровим підписом
|
Розміщення інформації стосовно процедур та річного плану закупівель
|
+
|
+
|
+
|
Розміщення звіту про укладення договору (ЗУД) та звіту про істотні умови договору (ЗІУД)
|
-
|
+
|
+
|
Додавання нового користувача порталу
|
-
|
+
|
+
|
Створення документа у режимі чернетки
|
-
|
+
|
+
|
Пошук по закупівлях із персонального кабінету
|
-
|
+
|
+
|
Термінове розміщення інформації
|
-
|
+
|
+
|
Обрання бажаної валюти
|
+
|
+
|
+
|
Використання класифікаторів
|
+
|
+
|
+
|
Підписання документів електронним цифровим підписом
|
-
|
-
|
+
|
Вартість підключення послуги (разова)
|
Безкоштовно
|
540 грн
|
540 грн
|
Щомісячна абонентна плата
|
90 грн
|
225 грн
|
Послуги «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом»
є сервісними послугами та надаються на підставі укладених договорів. Зразки договорів Ви можете отримати за посиланнями:
Договір для послуги «Кабінет замовника»
Договір для послуги «Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом».
Звертаємо увагу! Для користування сервісною послугою «Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом» замовнику необхідно отримати електронний підпис та
електронну печатку. Довідки щодо їх отримання:
Акредитований центр сертифікації ключів Державної фіскальної служби
телефон: (044) 284-00-10
сайт: http://acskidd.gov.ua/contacts
Акредитований центр сертифікації ключів «Ключові системи»
телефон: (044) 281-42-69
сайт: www.ksystems.com.ua
Акредитований центр сертифікації ключів Державного підприємства «Українські спеціальні системи»
телефон: (044) 481-49-63
сайт: http://csk.uss.gov.ua/
Акредитований центр сертифікації ключів Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України
телефон: (044) 206-71-94, (044) 206-71-59
сайт: http://ca.informjust.ua//
Також Ви маєте можливість подавати документи для оприлюднення
за допомогою безоплатного Веб-сервісу замовника ( детально можна ознайомитись тут).
КОНТАКТИ:
з питань отримання доступу до «Кабінету замовника», «Кабінету замовника з ЕЦП»
за тел.: (044) 281-42-86 (багатоканальний)
Питання, пов'язані з використанням електронно-цифрового підпису:
тел.: (044) 233-60-78
|