Шановні замовники!
Інформуємо про завершення
чергового етапу модернізації веб-порталу відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (№
1197-VII) та звертаємо увагу на зміну порядку прийому інформації для оприлюднення
після 21.07.2014.
Шановні замовники!
ДП «Зовнішторгвидав України»
21.07.2014 завершує черговий етап модернізації веб-порталу Уповноваженого
органу з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про здійснення
державних закупівель» (далі - Закон) від 10.04.2014р. № 1197-VII, у зв’язку з
чим вносяться зміни у роботу веб-порталу.
Починаючи з 22.07.2014
підприємство припиняє друк
інформації про державні закупівлі в інформаційному
бюлетені «Вісник державних закупівель» та міжнародному інформаційному
виданні «Announcer of the public purchasing».
Відповідно до змін інформація про
державні закупівлі буде подаватися замовниками в електронному вигляді декількома
способами:
-
безоплатно - за допомогою Веб-сервісу замовника;
-
за допомогою платних сервісів (виключно у добровільному порядку
на договірних засадах) Кабінет замовника
та Кабінет замовника з ЕЦП.
Замовники, які обрали
безкоштовний Веб-сервіс замовника, будуть поетапно переведені до
вищезазначеного Веб-сервісу з 22.07.2014. У зв’язку з технічними та
організаційними обмеженнями дане переведення замовників буде здійснюватися в
порядку подання ними відповідних заявок (тобто ті замовники, які подали заявки
першими, будуть переведені на Веб-сервіс замовника у першу чергу). Протягом
двох тижнів планується завершити переведення всіх замовників, які вирішили
користуватися Веб-сервісом замовника.
За допомогою Веб-сервісу
замовники будуть мати можливість подавати всю інформацію про державні
закупівлі, що визначена Законом, в електронному вигляді. У разі подання інформації відповідно до вимог чинних
нормативно-правових актів вона буде оприлюднена на веб-порталі на третій
робочій день після дня її подання. У
подальшому замовник має підтвердити зміст інформації у письмовому вигляді. На документах
з інформацією, що надається для підтвердження у письмовій формі, обов’язково зазначається її вхідний номер,
який присвоюється веб-порталом та відображається у квитанції до поданої
інформації. Інформація у письмовій формі без зазначення вхідного номеру
веб-порталу, у зв’язку з обмеженими технічними можливостями веб-порталу, опрацьовуватись не буде.
З метою забезпечення виконання
статті 10 Закону та надання можливості замовнику самостійно контролювати
надходження письмового підтвердження інформації, на веб-порталі буде зазначатись
статус інформації «інформацію не підтверджено у письмовій формі». Після
надходження письмового підтвердження зазначене нагадування буде зникати.
Веб-сервіс замовника є повністю
автоматичною системою, яка виключає опрацювання оператором інформації, поданої
замовником. Тому сервісні послуги Підприємства щодо перевірки інформації та
термінового розміщення інформації на веб-порталі для користувачів Веб-сервісу
замовника будуть неможливими.
Сервісні послуги Кабінет
замовника та Кабінет замовника з ЕЦП
надаються відповідно до умов, визначених
в укладених договорах. Детально з умовами можна ознайомитися на головній
сторінці веб-порталу https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/ у розділі До уваги, в оголошені щодо
підключення до платних сервісних послуг Кабінет
замовника та Кабінет замовника з ЕЦП.
25.06.2015 12:59
|