Цілі створення Веб-портал з питань державних закупівель створено з метою забезпечення відкритості та прозорості процесу державних закупівель, підвищення ефективності їх проведення. Інформаційно-аналітичну систему «Державні закупівлі», до складу якої входить веб-портал, було введено в експлуатацію у 2008 році. Активна експлуатація системи почалась з 2012 року. На сьогодні на веб-порталі зареєстровано більше 24 тисяч замовників, 183,5 тисячі робочих місць користувачів та 302 робочих місця контролюючих органів. На веб-порталі оприлюднено інформацію по майже півмільйона процедур закупівель, база даних веб-порталу містить понад 10 000 000 документів.
Основними користувачами веб-порталу є: - замовники закупівель – у розумінні Закону України «Про здійснення державних закупівель», для яких веб-портал надає функції оприлюднення інформації про закупівлі; - потенційні учасники торгів, які отримують доступ до інформації про закупівлі шляхом реєстрації у системі; - контролюючі органи, які здійснюють нагляд, контроль та координацію у сфері закупівель.
Веб-портал містить наступну інформацію: - всю інформацію про державні закупівлі в Україні, починаючи з 2008 року; - інформацію про закупівлі, які проводяться за кошти державних підприємств, що передбачені Господарським кодексом України; - нормативні документи, що діють у сфері державних закупівель; - рішення Антимонопольного комітету України. Крім основних інтерфейсів пошуку та подання інформації, веб-портал має більш зручні та розширені їх версії: - інтерфейси замовника: «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом»; - інтерфейс користувача – Інформаційно-аналітична система «Сервіс пошуку та відстеження»
Захист інформації Комплексна система захисту інформації веб-порталу з питань державних закупівель відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.
|